کتابخانه احادیث شیعه
پرینت احادیث

چيرگان و قيام كنندگان امّت اسلامى

پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :اين دين همواره پا بر جا خواهد بود و گروهى از مسلمانان تا قيام قيامت، به خاطر آن مى جنگند.
نمایش منبع
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :هميشه گروهى از امّت من چيره و مسلّط بر امورند تا آنكه فرمان خدا ايشان را در همان حال دررسد.
نمایش منبع
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :همواره گروهى از امّتم فرمان خدا را نگاه مى دارند و مخالفانشان نمى توانند به ايشان گزندى برسانند.حديث
نمایش منبع
صفحه اختصاصي حديث و آيات عنه صلى الله عليه و آله ـ لَمّا قَرَأ : «وَ مِمَّنْ خَلَقْنا اُمَّةٌ يَهْدُونَ بِالحَقِّ وَ بِهِ يَعْدِلُونَ»
حديث ـ : إنَّ مِنْ اُمّتي قَوما علَى الحَقِّ حتّى يَنْزِلَ عيسَى بنُ مريمَ عليه السلام .حديث
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله ـ پس از قرائت آيه «و از ميان كسانى كه آفريديم امّتى هستند كه به سوى حق راهنمايى مى كنند و به حق دادگرى مى كنند» ـ فرمود : از ميان امّت من گروهى هستند كه تا زمان بازگشت عيسى بن مريم عليه السلام [از آسمان]، بر حق هستند.
نمایش منبع
سنن ابن ماجة ـ به نقل از معاويه ـ : كجايند علماى شما؟! كجايند علماى شما؟! شنيدم كه پيامبر خدا صلى الله عليه و آله فرمود: قيامت فرا نمى رسد مگر آن كه گروهى از امّت من بر مردم تسلّط و چيرگى دارند و باكى ندارند كه چه كسى آنها را يارى نمى رساند و چه كسى يارى مى رساند.
نمایش منبع
حدیث روز

امام صادق عليه ‏السلام:

أحَبُّ الأعمالِ إلى اللّه‏ِ عَزَّوجلَّ الصَّلاةُ، و هي آخِرُ وَصايا الأنبياءِ؛

محبوبترين كارها نزد خداوند عز و جل، نماز است و آن آخرين سفارش پيامبران مى‌‏باشد.

من لا يحضره الفقيه: 1/210/ 638

احادیث معصومین

حمایت از پایگاه
آمار پایگاه کتابخانه احادیث شیعه

تــعــداد كــتــابــهــا : 111

تــعــداد احــاديــث : 45456

تــعــداد تــصــاویــر : 685

تــعــداد حــدیــث روز : 3838