کتابخانه احادیث شیعه

حزب خدا

پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : هركه دوست دارد بر كشتى نجات بنشيند و به دستگيره محكم چنگ زند و به ريسمان ناگسستنى خداوند بياويزد ، پس از من، با على دوستى ورزد و با دشمنش دشمنى نمايد و از امامان هدايتگر نسل او پيروى كند ؛ زيرا كه آنان جانشين و وصى من هستند ··· حزب آنان، حزب من است و حزب من، حزب خداوند عزّ و جلّ است و حزب دشمنان آنان، حزب شيطان است .
نمایش منبع
امام على عليه السلام : آيا خوش دارى كه از حزب پيروز خدا باشى ؟ از خداوند سبحان بترس و در همه كارهايت خوب عمل كن ؛ زيرا كه خداوند با تقوا پيشگان و نيكوكاران است .
نمایش منبع
امام على عليه السلام : ماييم آن بزرگان والا تبار ، پرچمهاى ما پرچمهاى پيامبران است و حزب ما حزب خداست و آن گروه ياغىِ تجاوزگر حزب شيطان اند .
نمایش منبع
امام على عليه السلام : به ريسمان خدا و دستگيره او چنگ زنيد و از حزب خدا و پيامبر او باشيد و عهد و پيمانى را كه با خدا بسته ايد پاس داريد ؛ كه اسلام غريبانه آغاز شد و بزودى غريب خواهد شد .
نمایش منبع
امام على عليه السلام : خوشا كسى كه وظيفه خود را در برابر پروردگارش ادا كرد ··· آنان كه خوف روز رستخيز، شب هنگام، چشمانشان را بيدار نگه داشته و پهلوهايشان را از بستر نرم دور ساخته و لبهايشان به ذكر خداوند مى جنبد و از بسيارى استغفار، گناهانشان زدوده شده است ؛ آنان حزب خداوندند و بدانيد كه حزب خدا همان رستگارانند.
نمایش منبع
امام صادق عليه السلام : ما و شيعيانمان حزب خداييم و حزب خدا پيروز است .
نمایش منبع
امام صادق عليه السلام ـ در زيارت امام حسين عليه السلام ـ گفت : [خداوندا] دلهاى شيعيان آنان و حزب خودت را در فرمانبردارى از ايشان و يارى دادنشان و دوستيشان استوار گردان .
نمایش منبع
حدیث روز

رسول خدا صلی الله علیه و آله:

اَلْبُـكاءُ مِنْ خَشْيَةِ اللّهِ نَجاةٌ مِنَ النّارِ؛

گريه از ترس خدا، مايه نجات از دوزخ است.

جامع الاحادیث ، ص64

چهل حدیث « روزه »

احادیث معصومین

حمایت از پایگاه
آمار پایگاه کتابخانه احادیث شیعه

تــعــداد كــتــابــهــا : 111

تــعــداد احــاديــث : 45456

تــعــداد تــصــاویــر : 685

تــعــداد حــدیــث روز : 3838